بازی

شایعه: هنری کویل به فصل دوم سریال خاندان اژدها می‌پیوندد

شایعه: هنری کویل به فصل دوم سریال خاندان اژدها می‌پیوندد

شایعاتی به گوش می‌رسد که براساس آن‌ها، هنری کویل (Henry Cavill) ستاره سریال ویچر و همچنین بازیگر نقش سوپرمن، در فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) به جمع بازیگران این عنوان می‌پیوندد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک

این شایعات توسط یکی از افشاگران معتبر در توییتر با نام Daniel RPK فاش شده است. البته ظاهراً تنها هنری کویل نیست که به فصل ۲ سریال خاندان اژدها می‌پیوندد، بلکه برخی دیگر از اخبار، به پیوستن الیزابت اولسن (Elizabeth Olson)، بازیگر نقش واندا ماکسیموف در دنیای سینمایی مارول، به فصل آینده نیز اشاره دارند.

درحالی که هنوز هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، از صحت این اخبار نیز به طور کامل اطلاع نداریم و مشخص نیست تا این موضوع به حقیقت بپیوندد یا نه. با این حال، فصل ۲ House of the Dragon بلافاصله پس از پخش قسمت اول آن تایید شد.

هنری کویل در house of the dragon

همچنین جزئیات بیشتری در رابطه با نقش این بازیگران در دنیای اسپین‌آف گیم آف ترونز هنوز مشخص نیست، اما برخی از طرفداران معتقد هستند که «کویل» می‌تواند Baratheon خیلی خوبی باشد، گرچه از آن‌جایی که برنامه زمانی این هنرمند با آثاری همچون ویچر پر شده است، احتمال این که نقشی طولانی داشته باشد کمی بعید به نظر می‌رسد.

قسمت سوم این سریال دوشنبه ۱۷ شهریور منتشر شد و به زودی می‌توانید نقد و بررسی آن را در lastech مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


۱۰ نشونه‌ای که می‌تونن کلش آف کلنز رو نابود کنن

تماشای ویدیو از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا