بازی

Volition درباره مشکلات بازی Saints Row اطلاع‌رسانی کرد

Volition درباره مشکلات بازی Saints Row اطلاع‌رسانی کرد

Volition توسعه‌دهنده بازی Saints Row اعلام کرد که از مشکلات بسیار زیاد بازی آگاه است و فعالانه برای رفع آن‌ها تلاش می‌کند.

بازی Saints Row هفته گذشته سرانجام منتشر شد. متاسفانه این عنوان از همان ابتدا نیز عملکرد چندان خوبی نداشت و منتقدان با نمرات بسیار بدی از آن استقبال کردند و در متاکریتیک امتیاز به امتیاز ۶۸ دست پیدا کرده است. با این حال، مشکل بازی به همین موضوع ختم نمی‌شود و Saints Row به‌طور باورنکردنی باگ‌ها و مشکلات فراوانی دارد که تجربه آن را خراب کرده و انتقاد بسیاری از بازیکنان را به همراه داشته است.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال خانه کاغذی (Money Heist) – پایان گروه پرفسوربه ایستگاه پایانی می‌رسیم
نقد سریال خانه کاغذی (Money Heist) – پایان گروه پرفسور

با اشاره به همین مسائل، حساب رسمی Saints Row در توییتر بازخوردهای منفی نسبت به بازی را تایید کرد و به بازیکنان قول داد که در حال رسیدگی به مشکلات آن است و اولین به‌روزرسانی آن طی چند روز آینده منتشر می‌شود.

در بیانیه توییتری این استودیو آمده است:

از حمایت شما برای انتشار Saints Row متشکریم. ما نظرات و بازخوردهای شما را می‌خوانیم و از مشکلاتی که برخی از بازیکنان تجربه کرده‌اند و همچنین پیشنهادهایی که برای محتوای آینده ارائه شده آگاه هستیم. ما در حال کار روی چند به‌روزرسانی برای تمام پلتفرم‌ها هستیم که در روزها و هفته‌های آینده منتشر خواهند شد.

بازی Saints Row

Volition سپس به برخی از اصلاحاتی که طی چند روز آینده ارائه خواهند شد نیز اشاره کرد. اولین به‌روزرسانی در روزهای آینده منتشر خواهد شد و به مشکلات دوربین، باگ‌های انیمیشن، مشکلات انتشار نسخه پی‌سی و خرابی‌های آن می‌پردازد. همچنین ظاهرا در این نسخه مشکل نسخه اپیک گیمز برطرف شده است.

البته در حال حاضر برای نسخه پی‌سی بازی به‌روزرسانی منتشر شده و نسخه پلی استیشن و ایکس باکس آن نیز به‌زودی منتشر خواهد شد. با این حال مشکلات بازی بسیار زیاد است و حتی برخی بازیکنان را به یاد سایبرپانک ۲۰۷۷ انداخته است.

مطلب پیشنهادی:۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوندفراتر از همه استانداردها
۲۱ فیلم سینمایی تاثیرگذار قرن ۲۱ که هرگز فراموش نمی‌شوند


اختصاصی lastech: مصاحبه با کارگردان A Plague Tale: Requiem + زیرنویس فارسی

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا