رمز ارز

پیش‌بینی قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، سرمایه‌گذاران به دنبال شاخص‌هایی هستند که به تغییرات آتی قیمت کاردانو (ADA) در بازار اشاره کنند. در این میان، لازم به ذکر است که اکوسیستم کاردانو اخیراً شاهد موفقیت‌های زیادی، از جمله افزایش تعداد کیف پول‌های رمزارزی جدید خود بوده و این رقم از اوایل ماه ژانویه تاکنون، ۲۲ هزار عدد افزایش یافته است.

۱۰۰ تتر (دلار) مهمان ما باشید
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس، ۱۰۰ تتر اول را پرداخت نکنید!


ثبت نام

شاخص‌های تکنیکال امیدوارکننده

به گزارش سایت کوین گپ، اگرچه، خرس‌ها همچنان کنترل بازار را به دست دارند و ممکن است برای مدتی به سرکوب قیمت‌ ADA ادامه دهند، اما این ارز دیجیتال در افق زمانی طولانی‌تر نشانه‌هایی از قدرت را نشان می‌دهد. برای مثال، شاخص قدرت نسبی (RSI) این رمزارز اکنون در محدوده ۸۲ قرار دارد که نشان‌دهنده منطقه اشباع خرید (overbought) است. این موضوع، یک نشانه احتمالی برای تغییر روند ADA بوده و ممکن است روند نزولی بلندمدت آن را به پایان برساند.

نمودار کندل ۴ ساعته قیمت کاردانو.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که وضعیت اندیکاتور مکدی (MACD) نیز به نفع روند قیمت ADA است؛ زیرا اخیراً در یک روند صعودی قرار گرفته که نشان‌دهنده تمایلات صعودی آن در آینده است.

انباشت عظیم نهنگ‌ها

کاردانو که اغلب از آن تحت عنوان «قاتل اتریوم» نیز یاد می‌شود، اخیراً شاهد افزایش نسبت عرضه نگهداری‌شده خود توسط سرمایه‌گذاران بزرگ بوده است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی Santiment، تعداد کوسه‌های ADA از ژوئن سال ۲۰۲۲ در مسیر صعودی قرار داشته است.

افزایش تعداد کوسه‌های کاردانو.

از زمان فروپاشی صرافی FTX در اوایل نوامبر، قیمت ارزهای دیجیتال تا حد زیادی تحت تأثیر احساسات منفی فزاینده بازار قرار گرفته است. در همین حال، آدرس‌های کیف پول بزرگ با بهره‌گیری از این فرصت، خرید را به سطح کاملاً جدیدی رسانده‌اند. بر اساس داده‌های موجود، از ۷ نوامبر ۲۰۲۲، حدود ۸۳ میلیون دلار کاردانو به کیف پول‌هایی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار توکن ADA دارند، منتقل شده است.

اکوسیستم رو به رشد کاردانو

اکوسیستم کاردانو اخیراً با پیشرفت‌ها و معرفی محصولات جدید نیز بسیار خبرساز شده است. برای مثال، تیم توسعه‌دهنده کاردانو اعلام کرده که آزمایش استیبل کوین اصلی خود با نام DJED را همراه با ویژگی‌های پیشرفته‌ای از سر گرفته است. این پروژه همچنین شاهد رشد انفجاری تعداد اسکریپت‌های پلتفرم Plutus بوده است.

علاوه بر این، چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو، از برنامه‌های این شرکت برای توسعه Midnight، یک بلاکچین جدید با محوریت حفظ حریم خصوصی، خبر داده است.

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یکی دیگر از بخش‌هایی است که کاردانو پیشرفت‌های چشمگیری در آن داشته است. قیمت NFTهای مجموعه Cardano Apes اخیراً به دلیل افزایش بی‌سابقه تقاضا برای آنها، به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است. بر اساس جدیدترین اطلاعات، توکن Cardano Ape Francisque به قیمت خیره‌کننده ۲۵۰ هزار دلار فروخته شد و این مجموعه، اکنون در رقابت مستقیم با NFTهای بسیار موفق مجموعه Bored Ape قرار دارد.

افزایش قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳؟

به گفته کارشناسان و تحلیلگران ارزهای دیجیتال، شاخص‌‌های فاندامنتالی و تکنیکال قوی مشاهده‌شده برای کاردانو، چشم‌انداز بسیار روشنی را برای این آلت کوین در سال ۲۰۲۳ ترسیم می‌کنند. علاوه بر این، افزایش پروژه‌های متاورسی در این شبکه، امیدها را بیش از پیش زنده کرده است. در همین راستا، جامعه کاردانو پیش‌بینی می‌کنند که قیمت ADA می‌تواند دوباره به اوج ۳ دلاری خود در سپتامبر سال ۲۰۲۱ بازگردد.

در زمان نگارش این خبر، کاردانو در محدوده قیمتی ۰٫۲۵۹ دلار معامله می‌شود و بیش از ۹۰ درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا