عمومی

گجت جنجالی ربیت R1 از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند

گجت جنجالی ربیت R1 از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند

سخت‌افزارهای هوش مصنوعی می‌توانستند بسیار هیجان‌انگیز باشند، اما شروع چندان جالبی نداشته‌اند. سؤالی که بیش‌از هرچیز پرسیده شده این است که چرا قابلیت‌های Rabbit R1 در قالب اپلیکیشن موبایلی ارائه نشده‌اند؟ این گجت در واقع فقط یک نمایشگر لمسی و دوربین است که درست مثل گوشی در جیب قرار می‌گیرد؛ پس چرا آن را به‌سادگی روی گوشی اجرا نکنیم؟

شرکت Rabbit در بیانیه‌ای به وب‌سایت 9to5Google اعلام کرد Rabbit R1 در واقع برپایه‌ی نسخه‌ی سفارشی اندروید خام کار می‌کند و رابط کاربری آن به‌شدت تغییر کرده است.

اخیراً فایل نصبی (APK) لانچر Rabbit R1 دردسترس قرار گرفته است که همه‌ی قابلیت‌های Rabbit R1 را ارائه می‌دهد و امکان اجرای آن روی گوشی‌های اندروید وجود دارد. هنگامی‌که این اپلیکیشن نصب شود، سیم‌کارت گوشی را شناسایی می‌کند و از دکمه‌ی تنظیم صدای دستگاه به‌جای دکمه‌ی کناری R1 بهره می‌برد.

Rabbit R1 اوایل سال جاری به‌عنوان گجتی معرفی شد که به شما کمک می‌کند با استفاده از هوش مصنوعی، در هر جایی پاسخ سؤالات خود را دریافت کنید. می‌توان این گجت را برای انجام کارها در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف آموزش داد و بدین ترتیب، هوش مصنوعی به‌طور مؤثر کارها را پیش می‌برد. این روش، بسیار جالب به‌نظر می‌رسد و قیمت ۲۰۰ دلاری دستگاه نیز بسیار وسوسه‌کننده است.

نقدهای اولیه اتفاق نظر دارند که Rabbit R1 در وضعیت فعلی، کالایی باکیفیت محسوب نمی‌شود زیرا باتری بسیار ضعیفی دارد، نمایشگر لمسی آن محدودیت‌های غیرضروری دارد و نرم‌افزارش ناپایدار است.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا