بازی

سازندگان The Lords of the Fallen به دنبال خلق دارک سولز ۴.۵ هستند

سازندگان The Lords of the Fallen به دنبال خلق دارک سولز ۴.۵ هستند

The Lords of the Fallen که در سال ۲۰۱۴ به عنوان قسمت دوم عنوانی به همین نام معرفی شد، از مدت‌ها پیش در دست ساخت است. مجله EDGE در شماره جدید خود به بازی اکشن نقش آفرینی سولزلایک پرداخته و استودیو Hexworks اطلاعات جدیدی در مورد آن ارائه کرده است.

از همان ابتدا، توسعه‌دهندگان می‌خواستد که «دارک سولز ۴.۵» را بسازند و علیرغم اینکه Elden Ring دنیای بازی‌ها را زیر و رو کرد، سر حرف خود ماندند. ارتباط The Lords of the Fallen به بازی اول «ضعیف» است و دنباله چندین برابر بزرگ‌تر شده است. هر سطح به عنوان انشعابی به سطوح دیگر توصیف می‌شود که هر سه سطح به یکدیگر حلقه می‌زنند.

مطلب پیشنهادی:داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورنداستان تاثیر‌گذار بلادبورن، ترکیبی هنرمندانه از قصه‌های شاهکار تاریخ
داستان‌های اساطیری مخفی در بازی بلادبورن

یکی از مکانیک‌های کلیدی Umbral، دنیای مردگان به همراه یک فانوس است که امکان عبور از این دنیا و فرار از آن را فراهم می‌کند. اچ.آر. گیگر، زجیسواف بکشینسکی و اولیویه دو ساگازان الهام‌بخش‌های اصلی هنر به کار رفته در طراحی آمبرال بوده‌اند. برخی از موجودات Umbral ممکن است جلوی لامپ شما دولا شوند، اما موجودات بزرگ‌تر ترس کمتری نسبت به آن دارند و حتی ممکن است سعی کنند شما را به طرف دیگر بکشانند.

The Lords of the Fallen

گاهی اوقات، دنیای واقعی و آمبرال در هم تنیده می‌شوند و شکافی در اولی ممکن است به طور بالقوه به دومی وصل شود. استفاده از فانوس امکان عبور را فراهم می‌کند. هنگام مواجهه با شکاف‌ها و بن‌بست‌ها، کمی بررسی لازم است و تغییرات در جهان می‌تواند مسیرهای جدیدی را باز کند (مانند Soul Reaver).

زمانی که در بازی بمیرید، در لنگرها (معادل Bonfire در دارک سولز) ریسپاون می‌شوید و می‌توانید مسیر قبلی را طی کنید تا اقلام خود را بازیابی کنید.

در همین حال شما همچنین می‌توانید وارد آمبرال نیز بشوید. با این کار فرصت دیگری برای بازگشت شما به دنیای واقعی فراهم می‌شود اما این بار می‌توانید دنبال گنج نیز بگردید. با این حال، آیتم‌های شفابخش دیگر چندان مؤثر نیستند و به‌تدریج نوار جنون‌سنج شخصیت شما پُر می‌شود.

در انتها باید اشاره کرد که The Lords of the Fallen در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayerبرای نابودی شیاطین آماده‌اید؟
۱۰ بازی ویدیویی برتر برای طرفداران انیمه Demon Slayer


مصاحبه lastech با بنیان گذار رادار بازی + پاسخ به سوالات شما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا