بازی

تریلر پایانی فیلم ترسناک Nope از جردن پیل منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر پایانی فیلم ترسناک Nope از جردن پیل منتشر شد [تماشا کنید]

جردن پیل، کارگردان فیلم ترسناک Nope از آخرین تریلر آن رونمایی کرده که اطلاعات بیشتری از داستان رازآلود و مبهم آن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. این فیلم شامل بازیگرانی چون کیکی پالمر و دنیل کالویا (بازیگر فیلم مشهور Get Out) می‌شود که به ترتیب در نقش‌های جیل و جیمز هی‌وود – صاحبان یک زمین تمرین اسب ویژه سیاه‌پوستان – ظاهر شده‌اند.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند

در تریلر قبلی دیدیم که ملک هی‌وودها مورد تهاجم یک نیروی ناشناخته و خطرناک قرار گرفته و حال آن‌ها در تریلر جدید به همین خاطر پدرشان را از دست داده‌اند. به همین منظور جیل و جیمز طرحی محرمانه‌ برای شکار و فروش بشقاب پرنده‌ها ترتیب می‌دهند. کوین (براندون پرهآ) برای راه‌اندازی سیستم دوربین جدید تشخیص UFO (بشقاب پرنده) استخدام می‌شود، در حالی که کریگ (مایکل وینکات) متخصص عکاسی آن‌ها است. اما به زودی متوجه می‌شوند که بیگانگان به آن‌ها اجازه نمی‌دهند به این راحتی به آنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. در ادامه تریلر فیلم Nope را مشاهده می‌کنید:

View this post on Instagram

A post shared by N☁️PE (@nopemovie)

با توجه به اینکه جردن پیل از ژانر وحشت برای اظهار نظر در مورد مسائل اجتماعی، یعنی نژادپرستی و بیگانه‌هراسی استفاده می‌کند، چیزهای بیشتری برای کشف در ماجراجویی هیوودها و ماموریت آن‌ها وجود دارد. استیون ین، باربی فریرا، کیث دیوید، دونا میلز و اندرو پاتریک رالستون از دیگر بازیگران فیلم Nope هستند.

پیل کارگردان آثار مشهوری چون Get Out (برو بیرون)، BlacKkKlansman، Us و Candyman محسوب می‌شود و طرفداران ژانر ترسناک به کارهای او علاقه دارند.

فیلم ترسناک و علمی‌تخیلی Nope قرار است در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) به اکران درآید.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا