خوش آمدید

کسب و کار شما دچار افت در سود دهی شده ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، داشتن یک وب سایت جهت پیشرفت و شناخته شدن بهتر کسب و کار شما ، در اکثر زمینه ها ضروری است.
همین حالا شروع کنید
  • طراحی وب سایت

    طراحی وب سایت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها

  • سئو

    جستجوی اول در گوگل شما باشید

  • وب اپلیکیشن

    ساخت برنامه اندروید برای وب سایت شما

  • مشاوره

    نمیدانید از کجا شروع کنید برای ساخت یک وب سایت ؟
    021.22338921

مدیریت حرفه ای سایت نیازمند چیست؟

مدیریت حرفه ای سایت بعد از طراحی سایت شروع می شود. برای به روز نگاه داشتن یک وبسایت قوی و برای آنکه در یک تجارت به خصوص موفق باشد می بایست علوم متفاوتی چون گرافیک را به خوبی به کار گیرند و بیاموزند. در غیر این صورت باز هم این وظیفه بر دوش فعالان وب و متخصصین امر در حوزه های مختلف طراحی سایت، کد نویسی، گرافیک، استراتژی و سئو خواهد بود. البته استخدام کارمندان متخصص بهتر است تا این که خودتان این علوم را یادبگیرید چون این علوم انقدر گسترده هستند که یادگرفتن تمام آن ها به آسانی نیست ولی تا حدی با این مهارت ها آشنایی داشته باشید تا برای تغییرات کار بتوانید به راحتی منظورتان را به کارمندتان منتقل کنید. 
 مدیریت حرفه ای سایت

برای مدیریت حرفه ای سایت به چه افرادی نیازمند هستید؟ 

۱- گرافیست خوش فکر و خلاق

در طراحی گرافیکی سایتها و برای جلوه های ویژه و رساندن معنا و مفهومی خاص غالباً از تصاویر وکتور استفاده می کنند . منبع و بانک بزرگ این نوع تصاویر سایت شاتر استوک می باشد که البته به خاطر موارد مشخص امکان خرید این نوع تصاویر از این سایت نیست به همین جهت تنها با یک جستجوی ساده در گوگل -تصاویر وکتور- به سیل عظیمی از این تصاویر دسترسی خواهید داشت.

شما برای زیباسازی وبسایت خود و جدا نمودن آن یک صفحۀ ایستا و خسته کننده نیازمند استفادۀ بهینه از نرم افزارهای فوتوشاپ، کرل، XNView و نرم افزارهای مشابه خواهید بود. علاوه بر آن با استفادۀ صحیح از پلاگین های این نرم افزارها به خصوص فوتوشاپ می توانید خالق آثاری دیدنی در وبسایت خود باشید.

۲- مشاور استراتژیست باهوش

وبسایت شما چه وظیفه ای دارد و دلیل طراحی سایت آن چیست؟ برای فروش محصولاتتان؟ معرفی شرکت‎تان؟ جذب آگهی؟ سرویس وبلاگ نویسی؟ سرویس ارائه کنندۀ فیلم و موسیقی؟ معرفی هنرهای دستی؟

در هر حالتی که باشید و هر نوع وبسایتی که داشته باشید نیازمند یک یا چند مشاور استراتژیست هستید که در رسیدن به هدفتان موفق گردید. اینکه برای مثال Call to Actions ها را چگونه و کجا قرار دهید و در طراحی یک فایل Call to Actions چه چیزهایی را قرار دهید که کاربر سایت شما را به سوی آنچه که می خواهید تشویق کند. توجه داشته باشید که مخاطبین و کاربران سایت شما به هیچ عنوان مجبور نیستند که بر روی Call to Actions ها و یا هر جای دیگری از سایت شما کلیک کنند. حتی تحت تاثیر یک فروشندۀ حقیقی که روبروی آن ها ایستاده باشد نیستند و اگر یک در هزار بر اساس شرایطی چون کمبود اعتماد به نفس، ظاهربین بودن و حرفهای فروشندۀ حقیقی قرار بگیرند، در اینترنت و در وبسایت شما هیچکدام اینان صدق نمی کنند چراکه مخاطب می تواند با یک جستجوی ساده چندین و چند سایت دیگر را در زمینۀ کاری شما بیابد و همه چیز را به طور کامل بررسی کند.

نقش استراتژیست موفق سایت شما برای نگاه داشتن مخاطب در این سایت بسیار چشمگیر خواهد بود. اوست که می تواند با ارائۀ فکر و اندیشۀ مدرن، تاثیر رنگ ها، جایگزاری ها، اجناس قابل فروش و… در سایت مذکور مشخص و خط فکری منحصر به فردی را به آن تزریق نماید. این منحصر به فرد و یونیک بودن بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال به تارنماهای گوناگون در زمینه های متفاوت دقت کنید. هر کدام که ایدۀ جدیدی را طرح ریزی و پیاده کرده اند، ده ها برابر موفق تر از آنانی هستند که تنها طرح را کپی و یا حتا بدان چیزی جدید را اضافه کرده اند.

۳- سئوکار متبحر و مجرب

سئو اصولا از دو بخش مجزا تشکیل شده است:

۱) کدنویسی سایت که با دانش کدنویس می بایست مواردی چون درج واژگان کلیدی در تگ Title و سایر بخش های مورد نظر رعایت گردند.

۲) مطالعۀ منابع سئو که در مقالات پیشین ذکر شد و عمل به آنها که نیازمند هیچگونه کدنویسی ندارد.

بخش اول در اختیار وبمستری که به کدنویسی تسلط ندارد و تنها وظیفه اش به روز رسانی وبسایت است مربوط نمی گردد و شما به عنوان شخص یا گروهی که قصد ایجاد یک وبسایت را دارید، می بایست کار  طراحی سایت  را به شرکتهایی بسپارید که از نحوۀ کدنویسی آنها مطلع هستید و بر اساس سابقۀ کاری و اعتبارشان به آنها به عنوان کارفرما، پروژه ای واگذار می نمایید.

در بخش دوم تمام این بخش در دست شماست و اگر شما تنها سرمایه گذار و یا مدیر پروژۀ سایتتان هستید، نیازمند یک سئوکار با تجربه هستید که با ابزاری چون گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیکس آشنایی کامل داشته باشد؛ بداند لینک های داخلی چیست، چگونه از تگ ها در متون استفاده کند و مواردی همچون تفاوت میان لینک های دنبال کننده و غیر دنبال کننده را بداند. (Example: rel=“nofollow” or follow)

در پایان اگر تصور می کردید که ایجاد یک سایت و مدیریت آن آسان است، درست فکر کرده اید! بله! اما مدیریت یک سایتی که قصد بهترین بودن در میان هم ردیفان و رقبای خود را دارد نیازمند موارد فوق می باشد تا شما را از هر نظری بهترین سازد وگرنه تنها صحبت از رتبۀ #۱ گوگل بودن تنها صحبت است. برای این که مدیر موفق و بروزی باشید مطالعه ی روزانه را فراموش نکنید. 

اطلاعات تکمیلی

نویسنده : z.sajadi / نوشته شده در تاریخ : ۵ تیر ۱۳۹۵ / دسته بندی : طراحی وب, مقالات

دیدگاه شما

( الزامي )نام :
(الزامي)ايميل

پشتیبانی : 7152821-0912 , 22338921-021
ContactUs Lastech Lastech in Google+ Lastech in Facebook lastech in Instagram lastech in Telegram
تمامی حقوق مادی و معنوی برای پویافناوران محفوظ میباشد و طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.