خوش آمدید

کسب و کار شما دچار افت در سود دهی شده ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، داشتن یک وب سایت جهت پیشرفت و شناخته شدن بهتر کسب و کار شما ، در اکثر زمینه ها ضروری است.
همین حالا شروع کنید

طراحی ، ساخت و تمام آنچه که باید در مورد بنر تبلیغاتی دانست

گرچه تبليغات از طريق بنر تبلیغاتی تنها راهکار تبليغ نيست و اين روش هم مزايا و محدوديتهاي خاص خود را دارد، ولي تجربه نشان مي دهد که استفاده هوشمندانه از بنر بويژه در معرفي نام تجاري (Brand) و پيشبرد فروش بسيار موثراست. تبلیغات بنر تاكنون جز محبوب ترین و شایع ترین روش های بازاریابی اینترنتی بوده است . اما نشریات و رسانه ها بر این باورند كه تبلیغات بنری هیچ تاثیری ندارند و سرمایه گذاری بر روی آن صرفا به منزله هدر دادن سرمایه می باشد . تبلیغات بنر می توانند بازدهی بالایی در بازاریابی اینترنتی داشته باشند اما در عین حال نیز می توانند عامل مخربی برای شبكه هایی كه درك درست و كاملی از تبلیغات بنر ندارند ، باشند ، در واقع بنرهایی كه بتوانند با مشتریان ارتباط خوبی برقرار كنند ، جزء موفق ترین بنرها محسوب می گردند .

در اینجا عواملی كه منجر به كلیك افراد بر روی بنر تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی می گردند ، ذكر شده است :

یكی از عوامل كلیدی در تبلیغات بنردر بازاریابی اینترنتی ، این است كه شما با مشتریان كنونی و آتی خود ، چگونه ارتباط برقرار سازید .
در صورتیکه درک کاملی از بازار فروش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید داشته باشید ، قدم بزرگی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی برداشته اید .

طرح سوالاتی نظیر :
قصد عرضه چه چیزی را دارید ؟
خواست و علایق مشتریانتان چیست ؟
نیازهای آنها شامل چه چیزی می شود ؟
علایق و محرك های وسوسه انگیزی كه مشتریانتان در جستجوی آن ها می باشند ، چیست ؟
واكنش شما در زمان رویارویی با تبلیغات بنر چست ؟
آیا می توانید از تاكتیك های مشابه برای تبلیغات بنرتان استفاده نمایید ؟

این گونه سوال ها به شما کمک می کند در طراحی بنر تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی موفق تر عمل کنید و با ارسال پیام صحیح ، مشتریان را جذب نمایید . سعی كنید بنر تبلیغاتی تان را با توجه به نقطه نظر مشتریان تان طراحی نمایید .

لازم است حالتی از ضرورت و فوریت در بنر تبلیغاتی تان ایجاد نمایید . بنر تبلیغاتی شما می بایست به گونه ای باشد كه ذهن بیننده را از سایر قسمتهای وب سایتی كه بنرشما در آن قراردارد ، به سوی تبلیغ بنر شما جذب نماید .

در بنر تبلیغاتی باید آنچه را كه مورد دلخواه بینندگان تان است و تمایل به شنیدن آن دارند ، ارائه نمایید :

در صورت بكار گیری این گونه عوامل مكمل در استراتژی بازاریابی بنری خود ، به زودی شاهد افزایش كلیك ها و منافع تان خواهید بود .

 

بنابراين تبليغات از طريق بنر تبلیغاتی می بايست بخشی از استراتژی تبليغاتی شما باشد ، به شرط آنکه به اين موارد توجه کنيد :

  1. براي بنر تبلیغاتی خود پيامهای جذاب و کوتاه تهيه کنيد . بنر تبلیغاتی با بيلبوردهای خيابانی قابل مقايسه اند . اين آگهی ها بايد نظر بيننده را به مدتی کوتاه جذب کنند . بنر تبلیغاتی خواه در بالای صفحه باشد ، يا در وسط و کناره های آن ، بايد با چند کلمه يا تصوير مختصر پيام خود را انتقال دهد . اين آگهی ها بخصوص در معرفي نام و مارکهای تجاری بسيار موفق عمل می کنند ، زيرا نام ها يا تصاوير کوتاه بخوبی در ذهن جای می گيرند .
  2. اطمينان يابيد که بنرها مخاطب را به جای درستی هدايت می کنند . اگر از بنر براي معرفي سايت خود استفاده می کنيد ، قابل قبول است که مخاطبان را به صفحه اصلی (home page) سايت بفرستيد . اما بنرهايی که برای پيشبرد فروش و ارائه پيشنهادات خاص طراحی شده اند ، ممکن است باهدايت مخاطبان به صفحه اصلی سبب سردرگمی ايشان شوند . در اين موارد ، بخصوص اگر پيام يا راهنمای تصويری مناسبی برای هدايت اين بازديد کنندگان در صفحه اصلی پيش بينی نکرده باشيد ، احتمالا آن ها را از دست خواهيد داد .
  3. تبليغات خود را هدفگيری کنيد . منظور از تبليغات هدفگيری شده ، پيام رسانی به مخاطبانی است که دارای علایق مشترک شغلی ، تخصصی ، هنری ، ورزشی و امثال آن هستند . در تبليغات از طريق بنر اين گروه ها را مي توان با دسته بندی وب سايت های نمايش دهنده آگهي از يکديگر تفکيک کرد ، بطوری که هر آگهی برای گروه خاصی از مخاطبان پخش شود . نا گفته پيداست که به اين ترتيب هزينه ها کاهش و بازدهی تبليغات به ميزان درخور توجهی افزايش می يابد .
  4. تبليغات خود را با گروه های کوچک محک بزنيد . يک وجه امتياز يا زيبايی تبليغات اينترنتی اين است که با هزينه ناچيزی می توانيد آگهی های خود را با گروه کوچکی از مخاطبان امتحان کنید . همچنين می توانيد بنرهايی با شکل ها ، رنگ ها ، متن ها و اندازه های مختلف تهيه و اثر بخشی آن ها را با هم مقايسه کنيد . با کمی دقت و حوصله می توانيد پيشنهاد های فروش را بگونه ای تنظيم نمائيد که با خصوصيات وعلایق گروهی مخاطبان سازگارتر شده و بيشترين نتيجه را به بار آورد .
  5. بخشی از استراتژی کلی تبليغات خود را به بنر اختصاص دهيد . تبليغات معمولا وقتی بيشترين نتيجه رابه بار مي آورد که از رسانه ها و روش های مختلف برای رساندن پيام به مخاطب استفاده کنيم .
  6. در طراحي بنر از گرافيک ، انيميشن ، و ساير جلوه های بصری بهره بگيريد . ترکيب بندی ، رنگ ، نور، حرکت ، حروف و خطوط زيبا اثر محسوسی بر جلب توجه بينندگان و موفقيت بنرهای شما دارد . نثر زيبا و روان ( که پيشتر به آن اشاره شد) نيز در ترکيب با اين عوامل اثرگذارتر می شوند .

نویسنده : / نوشته شده در تاریخ : ۲۷ دی ۱۳۹۴
پشتیبانی : 7152821-0912 , 22338921-021
ContactUs Lastech Lastech in Google+ Lastech in Facebook lastech in Instagram lastech in Telegram
تمامی حقوق مادی و معنوی برای پویافناوران محفوظ میباشد و طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.