خوش آمدید

کسب و کار شما دچار افت در سود دهی شده ؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی ، داشتن یک وب سایت جهت پیشرفت و شناخته شدن بهتر کسب و کار شما ، در اکثر زمینه ها ضروری است.
همین حالا شروع کنید
  • طراحی وب سایت

    طراحی وب سایت با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها

  • سئو

    جستجوی اول در گوگل شما باشید

  • وب اپلیکیشن

    ساخت برنامه اندروید برای وب سایت شما

  • مشاوره

    نمیدانید از کجا شروع کنید برای ساخت یک وب سایت ؟
    021.22338921

اولین ترفند جلب مشتری در فروشگاه اینترنتی

جلب مشتری در فروشگاه های اینترنتی نیازمند چیست؟ظاهر جذاب سایت؟ ضمانت بازگشت پول؟ تنوع کالا؟ در واقع اعتماد مشتری در فروشگاه های اینترنتی حرف اول را می زند.در  تمام فعالیت ها و استراتژی های یک فروشگاه اینترنتی باید اعتماد مشتری را محور قرار داد. البته اعتماد در فروشگاه های فیزیکی و معمولی نیز بسیار مهم است. اما کسب اعتماد فروشگاه های اینترنتی سخت تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد. با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شده است که مردم وقتی وارد فروشگاهی می شود در چند دقیقه اول مقاومت زیادی در برابر خرید دارند به عبارتی سخت ترین خرید اولین خرید است. همین که خرید اول را انجام دادند محصولات بعدی را با کنکاش کمتری انتخاب می کنند و در سبد محصولات خریداری شده قرار می دهند. همین رویه در فروشگاه های اینتنرتی نیز در حال انجام است. مشتریان هنگامی که برای بار اول وارد یک فروشگاه اینترنتی می شوند آن را از هر حیث بررسی می کنند قیمت های مقطوع کالاها، تنوع کالاها، حمل و نقل آسان و به صرفه، تعداد خط های تلفن فروشگاه، آدرس فروشگاه، تعداد شعبه های حقیقی آن در سطح شهر و رتبه ی آن در بین فروشگاه ها و… مخصوصا اگر مشتری قصد خریدی کالای گرانی نظیر عطر، ادکلن و… داشته باشد. 

بررسی چند ساعته ای که توسط ما در فروشگاه شهروند انجام شد نشان می دهد وقتی مردم وارد فروشگاه می شوند در چند دقیقه اول مقاومت زیادی در برابر خرید دارند. آن ها بلافاصله به محض ورود به فروشگاه خرید را آغاز نمی کنند.اغلب اولین خرید، سخت ترین خرید است.

بنابراین برای این که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق باشید باید هنگام اولین ورود مشتری نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی دست تان پر باشد تا نظر مشتری جلب شود. 

اغلب کسانی که یک ساعت در فروشگاه بودند قیمت اولین محصولی که برداشته بودند را به خاطر داشتند ولی قیمت آخرین کالاها را به یاد نداشتند. بنابراین در فروشگاه هایی که محصولات زیادی وجود دارد اولین خریدها بسیار تعیین کننده هستند. اگر محصولات حراجی و با تخفیف زیاد را به ابتدای فروشگاه منتقل کنیم، اولین خرید را آسان تر می سازیم و سرعت خریدهای بعدی نیز افزایش می یابد. همچنین انتقال جذاب ترین و پرفروش ترین محصولات به ابتدای فروشگاه می تواند همین اثر را داشته باشد. در زیر روش های جلب مشتری در اولین خرید را معرفی می کنیم. 

 

جلب مشتری در اولین خرید

روش های جلب مشتری در اولین خرید

به حرکت درآوردن چرخ خرید

هر خرید «اندازه حرکت» بیشتری ایجاد می کند تا خرید بعدی سریع تر انجام شود. فرایند خرید در یک فروشگاه بزرگ درست مانند به حرکت درآوردن یک چرخ سنگین است که در ابتدای کار به انرژی و تمرکز زیادی نیاز دارد. ولی با شروع حرکت و افزایش سرعت، چرخاندن آن آسان تر می شود، زیرا «اندازه حرکت» بیشتر می شود.

تسهیل اولین خرید در سایت

از این ایده در وب سایت هم می توان استفاده کرد. در بازاریابی ایمیلی خود هرگاه محصولی بسیار عالی با قیمتی بسیار مناسب معرفی می کنید این کار احتمال خریدهای بیشتر در همان بازدید را افزایش می دهد. گاهی می توان محصول یا خدمتی را بدون سود فروخت و توجه افراد را جلب کرد تا علاقه مندان محصولات بیشتری بخرند و ضرر ناشی از ارزان فروختن محصول اول جبران شود.

تسهیل اولین خرید در فروشگاه

حتی اگر فروشگاه کوچکی دارید و مشتری برای خرید چند قلم کالای متفاوت به شما مراجعه کرده، در فروش کالای اول سخت گیری نکنید. حتی شاید با قیمت پیشنهادی مشتری موافقت کنید. همین کار باعث می شود خریدهای بعدی مشتری در همان بازدید به راحتی افزایش یابد. یادتان باشد که استفاده از تخفیف اغلب کار مناسبی نیست و باعث کاهش درآمد می شود. این کار را در این شرایط خاص پیشنهاد می کنیم و نه همیشه.

دیدگاه شما

( الزامي )نام :
(الزامي)ايميل

پشتیبانی : 7152821-0912 , 22338921-021
ContactUs Lastech Lastech in Google+ Lastech in Facebook lastech in Instagram lastech in Telegram
تمامی حقوق مادی و معنوی برای پویافناوران محفوظ میباشد و طبق ماده 12 قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.